czwartek, 2 sierpnia 2012

przewyj to sam

Mała dziewczynka przewyje swój pierwszy raz. Zapraszam do przeczytania całości tego dzieuła.


- Jeżeli jeszcze raz zadzwonisz to nie wiem co Ci zrobie!!- krzyknęłam w słuchawkę
- Ale ja chciałam tylko pogadać- odezwał się głos Kate w słuchawce
- Przepraszam Kate ale myśłama, że to znowu Mike- przeprosiłam przyjaciółkę
- Nie no spoko- powiedziała- a ja w dzwonię aby zapytać czy idziesz dzisiaj na urodzinki Toma i Billa- zapytała Katka
- No oczywiście, że idę- powiedziałam 
- No to będę po Ciebie o 17:30 A El idzie?- zapytała
- Nie wiem zadzwon do niej i się zapytaj- powiedziałam
- No dobra bądź gotowa o 17:30- powiedziała i sie wyłączyła
A tak wogule to jestem Patrycja i mam 17 latek
To tak na Mr.Gnesie....

Razem z moimi dwoma przyjaciółkami Kate i El chciałyśmy poznać bardzo chłopaków z TH
I nie dawno to marzenie zostało spełnione
Poznalyśmy: Toma, Billa, Georga i Gustawa!!
Teraz to razem chodzimy na imprezy i razem sie wszędzie bawimy jako przyjaciele
I wszyscy żyli długo i szczęśliwie

Mieszkałam sama w dużym jednorodzinnym domku, bo moi rodzice się wyprowadzili do Kaliforni na jakieś 4 lata więc mam luzik i organizuje często jakieś imprezki
To tylko aUtoreczka mogła wymyślić

W domu chłopaków
- O kurwa- powiedział Tom na widok 3 lasek[czyli nas =P]
Nie prościej „o, prostytutki przyszły”? Żeby od razu takie wulgaryzmu używać!

Przestraszyła się i przytuliłam mocniej Billa
- Ja pujdę otworzyć- powiedział Georg i poszedł
pUjdę? Też bym się przestraszyła

No i jak co niekurzy prosili
to może kaczy?

- Miśka [pies bohaterki]?? A co Ty tutaj robisz??- mówiłam przez śmiech
- A nie widzisz głupia babo, że stoję i czekam, Aż mnie wpuścicie do środka- powiedziała w myśli Miśka i popatrzyła na mnie głupim wzrokiem- Ależ wy jesteście niepełno sprytni- dodała w myśli
- No to jak już tutaj jesteś to wejdź- powiedział Tom do psa i zamknął za nią drzwi
- WoW wpuścił mnie, a już myślałam, że na to nie wpadnie- dopowiedziała a tak dokładniej dopomyślała i pobiegła do Scottiego [pies bliżniaków]
To zwykłego hau już nie może powiedzieć?

- YyyyEeee- powiedziała
Kwiecista mowa

- Nie ważne- powiedział
W jego głosie słyszałam smutek i łzy
A ja słyszę banana w moim śmiechu. Takiego dużego

- Pytasz co powiedziała?? Już Ci mówię- powiedział Tom- Dokładnie to tak „YyyyEeee… Wiesz ja nie jestem gotowa żeby z Tobą być- powiedział i się zasmucił
- Ja z nią dzisiaj pogadam- powiedziałam, przytuliłam Toma i wyszłam do swojego pokoju

A tym czasem w pokoju…
- Odbiło Ci??- krzyknęłam 
- Ale o co ci chodzi??- zapytała Kate i popatrzyła jak na głupka
- Czemu ranisz Toma??- zapytałam wściekła na przyjaciółkę
Rani, tak....? Czyli ważniejszy Tom od Kate. Wiedziałam!

-Złamałaś Tomowi serce kretynie- powiedziałam
- To nie jest tak jak myślisz- powiedziała ze smutkiem- Ja nie umiem go pokochać… Znaczy Się jak go kocham… A zresztą na co mi to- powiedziała już ze smutnym głosem Kate
Ona ma rozdwojenie jaźni. Kocha go, ale nie kochając

Dzień Dobry księżniczko- powiedział i mnie pocałował 
Najpierw tak delikatnie i czuło, a potem coraz mocniej i namiętniej
W czoło? Zaczął lizać jej czoło znaczy się?

- Mówiła babcia Zosi, że bocian dzieci nosi…- mówiła przez sen El
Wszyscy od razu w pianie siedzą
Że piana – bąbelki, czy panie – np. kogucie?

- Jajo nie pęka i jest udręka =P- zrymowała Katka i wszyscy znowu w pianie
Nawet El która była zła, że się z niej piejemy
A więc to piana taka do kąpieli! Rozumiem! Bąbelki im się zrobiły, bo ktoś wylał płyn do kąpieli!

- No wiesz, ale musisz mnie nakarmić kochanie =P- powiedziałam i wystawiłam mu język
- No dobrze- powiedział Bill i wsadził mi do buzi łyżeczkę jogurtu =P
A udław się!

- Kim jesteś?- zapytałam niepewnie 
- Jak to kto?- zapytała Nie pamiętasz mnie kochanie? To ja Klementynka- powiedziała
- A tak odpowiadając na Twoje pytanie to na tej okładce to ja, Kate i El- powiedziałam- I czemu mówisz do Billa kochanie? Co Ty sobie wyobrażasz?!- krzyczałam do słuchawki
- Weź Ty zdziro zamknij dupę i daj mi do słuchawki mojego Misia!- odkrzyknęła „Klementyna”
Bo Bill ma kobiecy głos i trudno rozpoznać kto mówi

Bill szukał mnie na podwórku
Nie było mnie
To mnie, moi drodzy państwo, za przeproszeniem, rozpierdoliło xD

Doszłyśmy do parku 
Nie widziałyśmy jej nigdzie
Aż nagle El wskazała na wielki głaz
- Ty Kate ona tam siedzi- powiedziała
- Po co Ci ta żyletka?- zapytała Kate
- Odejdź bo się potnę!- krzyknęłam
To się nadaje do cytatu roku! *kwiczy tarzając się na podłodze*

- Ja Ciebie też kocham
- powiedziałam- Tylko mam do Ciebie pewną prośbę- powiedziałam i popatrzyłam na czarnowłosego
- Nie zostawiaj mnie nigdy kochanie- powiedziałam i się do niego przytuliłam
Jeszcze raz usłyszę „powiedziała” a wyrzucę komputer przez okno!

- Dzień dobry- odpowiedziała i spojrzała niepewnie na Billa- Ty to pewnie jestes przyjacielem Pati- zapytała i spjrzała z uśmieszkiem na twarzy 
- Nie, jetsem jej Boyem- powiedział i się uśmiechnął
A nie cyborgiem przypadkiem? Nie wiem czemu o tym pomyślałam ^^’

- No to dzieci parami podchodzić do Marzenki- krzyknęłam i usiadłam na sofie
Kate i Tom podchodzą do ciotęcji i sie z nią witają
- A więc ja jestem Tom a to jest moja Girl Kate i miło mi panią poznać- powiedział i pocałował dame w ręke
- Mi tesh miło was poznać...
Dama a mówić poprawnie nie umi

Leżałam wtulona w Billa i nagle poczułam jak moje bokserki zostają zsuwane 
KIwnęłam głową, że jestem na to gotowa 
Wył to mój pierwszy raz i Billa chyba też nie wiedziałam zabardzo jak się zachować ale wiedziałam, że moge bo wkońcu mam już siedemnaście lat no nie?
Zawyć swój pierwszy raz. To musi być przeżycie!

Miesiąc po
Gdy siedzimy sobie przy stole i jemy oboad ja wyznaję przyjaciołom, że
- Ej słuchajcie byłam wczoraj na badaniech- zaczęłam- I z tego co wyszło to jestem w ciąży- dokończyłam zdanie
Lol...

- Miesiąc temu po tym jak ciocia pojechała z Olivka do domu to ja z Billem- popatrzyłam na niego- przeżyliśmy swój pierwszy raz i chyba wtedy coś jakos tak wyszło, że zaszłam w ciążę- odpowiedziłam na pytanie
Samo kurde wyszło

30 minut później w fast fudzie
- Część ciociu- powiedziałam i podeszłam do stolika
- No cześć maleńka
- No więc jak już mówiłam muszę czymś powiedzieć
- Nom to mów- powiedziała- wiesz, że mi możesz wszystko powiedziać 
- No wiem
- No więc?
- Hmmm... Jak by Ci to powiedzieć- myślałam- Ja jstem w ciąży
- Z kim?- zapytała
- No wiesz z Guciem- powiedziałam
- Przeciez Ty jestes z Billem
- No wiem przecież z nim jestem w ciąży- powiedziałam
Są w frytkach czy hamburgerze?

muszę jej pokuj zrobić
...

a na dokładkę:

HeYcia ludzie =)
Mam na imie Patrycja i mam 13 latek
Założyłam tego Bloga o chłopakach z TH
Mam nadzieję, że z przyjemnością będziecie na niego wchodzić i go komentować =)
Zamierzam porowadzić na tym o to Blogu opowiadanie o mnie, 2 przyjaciółkach i chłopakach z TH
Ale nie będzie on długi, bo na razie jestm na wakacjach w Białymstoku i nie dają mi za dużo przed kompem siedzieć
Postaram się jak naj więcej pisać na tym Blogu dla was =)
Ale w zamian za to chcę otrzymywać od was komentarze
Wchodźcie też na mojego drugiego Bloga
www.opo--pewnej--nastolatki.mylog.pl
Tam też pisze opowiadanie ale nie o TH tylko o własnym życiu
Dobra nie będę się rozpisywała
Jak pod tą notką ujrzę 5 komciów to dodam 1 rozdział =)
Dobra to ja kończę
Jeszczę tylko pozdrowię kilka osóbek

Dominika[Mama]
El
Kate

No i innych ludków którzy wchodzą na tego Bloga =)
Zmykam
Z poważaniem: Niuńka
Bye =*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy